Reklamačný formulár
Ak sa rozhodnete zakúpený tovar reklamovať, prečítajte si, prosím, reklamačný poriadok.
Spoločnosť Nábytkománia.sk poskytuje na všetky ponúkané výrobky záruku 24 mesiacov. Zárukou je faktúra na zakúpený tovar, záručné listy nevydávame. Spoločnosť Nábytkománia.sk vedie databázu, v ktorej zaznamenáva informácie o všetkých uskutočnených objednávkach.
V prípade reklamácie zašlite reklamovaný tovar a faktúru spolu s popisom závady.
Najlepšie je zaslať vyplnený formulár a doklad o kúpe, ktorý ste dostali spolu s tovarom, alebo na vašu e-mailovú adresu.
Miesto na odoslanie poškodeného alebo chybného tovaru:
Quality Shop, Inc.
Ouvalova 554, Slaný 274 01
Reklamácie sa vybavujú do 30 dní.